Muazzez Ersoy Dinle
Muazzez Ersoy nostalji
Muazzez Ersoy duvar resimleri

Muazzez Ersoy Full Mp3 lerini Online Dinlemek için Tıklayınız.

Bütün Sanatçıların Full Şarkılarını Online Dinlemek İçin Tıklayınız.

Muazzez Ersoy – Herşeyim Sensin

Muazzez Ersoy – 02 – KaL Bu Gece

Muazzez Ersoy – 03 – Seninle

Muazzez Ersoy – 04 – Sen Beni Cok Ararsın

Muazzez Ersoy – 05 – Cemre

Muazzez Ersoy – 06 – Gülen Gözlerin

Muazzez Ersoy – 07 – Sen Olmasaydın

Muazzez Ersoy – 08 – Önce Sen Unut

Muazzez Ersoy – 09 – Sevenler Mesut Olmaz

Muazzez Ersoy – 10 – Herşeyim Sensin

Muazzez Ersoy – 10 – Yalnız Bırakıp Gitme

Muazzez Ersoy – 11 – Derdimden Anlayan Yok

Muazzez Ersoy – 12 – Sensizlik

Muazzez Ersoy – 13 – Potpori

Muazzez Ersoy – Kraliçeden Nostaljile

Muazzez Ersoy 2007 – 01 – Boş Çerçeve

Muazzez Ersoy 2007 – 02 – Gurbet Kuşları

Muazzez Ersoy 2007 – 03 – Babuba

Muazzez Ersoy 2007 – 04 – Arkadaş

Muazzez Ersoy 2007 – 05 – Yazımı Kışa Çevirdin

Muazzez Ersoy 2007 – 06 – Seni Kalbimden Kovdum

Muazzez Ersoy 2007 – 07 – ilk Göz Agrısı

Muazzez Ersoy 2007 – 08 – Gözlerimden Yüzün

Muazzez Ersoy 2007 – 09 – Bülbülünü Çilesi

Muazzez Ersoy 2007 – 10 – Seytana Uyduk

Muazzez Ersoy 2007 – 11 – Gitti Gidiyor

Muazzez Ersoy 2007 – 12 – Yunus Gibi

Muazzez Ersoy 2007 – 13 – Huma Kuşu

Muazzez Ersoy 2007 – 14 – Mavi Gözler O Bicim

Muazzez Ersoy 2007 – 15 – Alışmışım Bir Kere

Muazzez Ersoy 2007 – 16 – Ben Kalbini Bilmezmiyim

Muazzez Ersoy – Nankör

Muazzez Ersoy – 01 – GozLerime Bakta SoyLe

Muazzez Ersoy – 02 – Kim Arar

Muazzez Ersoy – 03 – Kum Tanesi

Muazzez Ersoy – 04 – Giden Yanacak

Muazzez Ersoy – 05 – İkimiz Gibi

Muazzez Ersoy – 06 – Nankör

Muazzez Ersoy – 07 – Uzlaşalım

Muazzez Ersoy – 08 – Haberin Varmı

Muazzez Ersoy – 09 – Felekten Bir Gece

Muazzez Ersoy – 10 – Unutamazsın

Muazzez Ersoy – 11 – Kim Arar ( Enst. )

Muazzez Ersoy – Nostalji 1

Muazzez Ersoy – 01 – Kalbimi Kıra Kıra

Muazzez Ersoy – 02 – Yollar Uzak Gelemedim

Muazzez Ersoy – 03 – Adını Anmayacagım

Muazzez Ersoy – 04 – Bir Bahar Akşamı

Muazzez Ersoy – 05 – Söyleyin Yıldızlar

Muazzez Ersoy – 06 – Sevemedim Karagözlüm

Muazzez Ersoy – 07 – Bir Fincan Kahve Olsam

Muazzez Ersoy – 08 – Bir RÜzgardır

Muazzez Ersoy – 09 – Gecenin Matemini

Muazzez Ersoy – 10 – Pişman OLurda Bir GÜn

Muazzez Ersoy – 11 – Kıskanırım Seni Ben

Muazzez Ersoy – 12 – Kader BÖyle imiŞ

Muazzez Ersoy – 13 – Bagdat YoLu

Muazzez Ersoy – 14 – Potpori

Muazzez Ersoy – Nostalji 2

Muazzez Ersoy – 01 – Severek AyriLaLim

Muazzez Ersoy – 02 – Kollarında Öleyim

Muazzez Ersoy – 03 – İntizar

Muazzez Ersoy – 04 – Aşkın Kanunu

Muazzez Ersoy – 05 – Kadehinde Zehir OLsa

Muazzez Ersoy – 06 – Kader Diyemezsin

Muazzez Ersoy – 07 – Sabır Taşı

Muazzez Ersoy – 08 – Aşkla Başım Hoş Degil

Muazzez Ersoy – 09 – Dert Ortagım Benim

Muazzez Ersoy – 10 – Beklenen Şarkı

Muazzez Ersoy – 11 – GözLeri Aşka Gülen

Muazzez Ersoy – 12 – Sevmekten Kim Usanır

Muazzez Ersoy – 13 – Ben Küskünüm Felege

Muazzez Ersoy – 14 – Sus Sus Sus

Muazzez Ersoy – 15 – Unutamam Seni

Muazzez Ersoy – 16 – Kahverengi Gözlerin

Muazzez Ersoy – 17 – Senede Bir Gun

Muazzez Ersoy – 18 – Sen Bir Yana

Muazzez Ersoy – Nostalji 3

Muazzez Ersoy – 01 – KuLakLarın Çınlasın

Muazzez Ersoy – 02 – Oyun Bitti

Muazzez Ersoy – 03 – Ayrılmalıyız Artık

Muazzez Ersoy – 04 – Sevemez Kimse Seni

Muazzez Ersoy – 05 – Eskidendi O

Muazzez Ersoy – 06 – Zor Dostum Zor

Muazzez Ersoy – 07 – Kırılsın Ellerim

Muazzez Ersoy – 08 – Ayrılık Kolay Degil

Muazzez Ersoy – 09 – Su Gogsüm Yırtılıp Baksan

Muazzez Ersoy – 10 – Sesinde Şarkısı

Muazzez Ersoy – 11 – At Kadehi ELinden

Muazzez Ersoy – 12 – Dumanlı Dumanlı

Muazzez Ersoy – 13 – SamanyoLu

Muazzez Ersoy – 14 – Aşkımız Bir Roman

Muazzez Ersoy – 15 – Ellerim Böyle Boşmu Kalacaktı

Muazzez Ersoy – Nostalji 4

Muazzez Ersoy – 01 – Leylakların Altında

Muazzez Ersoy – 02 – Unutursun Diye

Muazzez Ersoy – 03 – Yeşil Ördek Gibi

Muazzez Ersoy – 04 – Nasıl Geçti Habersiz

Muazzez Ersoy – 05 – Bir Cennettir Bu Dünya

Muazzez Ersoy – 06 – Artık Mum Yak Ara

Muazzez Ersoy – 07 – Hayat Harcadın Beni

Muazzez Ersoy – 08 – Dayanılmaz Bir Çile

Muazzez Ersoy – 09 – Kim Derdiki Biz Ayrılacagız

Muazzez Ersoy – 10 – Bu Ne Sevgi Ah

Muazzez Ersoy – 12 – Dalgalandımda Duruldum

Muazzez Ersoy – 13 – Aşıgım Sana

Muazzez Ersoy – Nostalji 5

Muazzez Ersoy – 01 – Veda

Muazzez Ersoy – 02 – Benimde CanIm Var

Muazzez Ersoy – 03 – O AgacIn ALtI

Muazzez Ersoy – 04 – Merak Etme Sen

Muazzez Ersoy – 05 – Bitmeyen ÇiLe

Muazzez Ersoy – 06 – Bilemezsinki

Muazzez Ersoy – 07 – Karlı Bir Kış Günü

Muazzez Ersoy – 08 – Falcı

Muazzez Ersoy – 09 – Sen Bensiz Ben Sensiz

Muazzez Ersoy – 10 – Sigaramda Duman Duman

Muazzez Ersoy – 11 – Gezdigim Dikenli Aşk Yollarında

Muazzez Ersoy – 12 – Sokagın Ardındayım

Muazzez Ersoy – 13 – Benim Gözüm Sende

Muazzez Ersoy – 14 – Hasta Ettin Beni

Muazzez Ersoy – Nostalji 6

Muazzez Ersoy – 01 – Hicaz Humayun Peşrev

Muazzez Ersoy – 02 – Ah Yine Neşe-i Muhabet

Muazzez Ersoy – 03 – Gönlüm Yaralı

Muazzez Ersoy – 04 – Yeşil GözLerini Ufkuma Gerki

Muazzez Ersoy – 05 – Yollarına Gül Döktüm

Muazzez Ersoy – 06 – Belki Bir Sabah Geleceksin

Muazzez Ersoy – 07 – Unut Beni

Muazzez Ersoy – 08 – Yemenimde Hare Var

Muazzez Ersoy – 09 – ÖLürsem Yazıktır

Muazzez Ersoy – 10 – Yanıyormu Yeşil Köşkün Lambası

Muazzez Ersoy – 11 – Seni Kırda Görmüşler

Muazzez Ersoy – 12 – Bir Tatlı Tebessum

Muazzez Ersoy – 13 – Batan Gün Kana Benziyor

Muazzez Ersoy – 14 – Şu Dağları Delmeli

Muazzez Ersoy – Nostalji 7

Muazzez Ersoy – 01 – Agora Meyhanesi

Muazzez Ersoy – 02 – ELbet Bir Gün Buluşacagız

Muazzez Ersoy – 03 – Arim Balım Petegim

Muazzez Ersoy – 04 – Yazık OLacak

Muazzez Ersoy – 05 – Sen Ne Biçim Sevgilisin

Muazzez Ersoy – 06 – Bir Zamanlar Bir Yarim Vardı

Muazzez Ersoy – 07 – Kadere Bek

Muazzez Ersoy – 08 – Dargin Ayrılmayalım

Muazzez Ersoy – 09 – HatirLa Ey Peri

Muazzez Ersoy – 10 – Ne Zaman GeLeceksin

Muazzez Ersoy – 11 – Gurbet Okadar Acıki

Muazzez Ersoy – 12 – CiveLek

Muazzez Ersoy – Nostalji 8

Muazzez Ersoy – 01 – Can Bedenden Cıkmayınca

Muazzez Ersoy – 02 – Reyhan

Muazzez Ersoy – 03 – Firuze

Muazzez Ersoy – 04 – Duydumki Unutmussun

Muazzez Ersoy – 05 – Unuttun Beni Zalim

Muazzez Ersoy – 06 – Kaderimin Oyunu

Muazzez Ersoy – 07 – Gökyüzünde Yanlız Gezen Yıldızlar

Muazzez Ersoy – 08 – Sevilde Sevme

Muazzez Ersoy – 09 – Nisan Yagmuru

Muazzez Ersoy – 10 – Sen Gözlerimde Bir Renk

Muazzez Ersoy – 11 – Kışlada Bahar

Muazzez Ersoy – Nostalji 9

Muazzez Ersoy – 01 – Son Umidimde Bitti

Muazzez Ersoy – 02 – Çok GeceLer BekLedim

Muazzez Ersoy – 03 – Tel Tel Taradım ZüLfünü

Muazzez Ersoy – 04 – Klarnet-Kanun Taksimi

Muazzez Ersoy – 05 – Gönül Aşkınla

Muazzez Ersoy – 06 – Kalenin BedenLeri

Muazzez Ersoy – 07 – Klarnet Taksimi

Muazzez Ersoy – 08 – Beklerim Hergün Bu Sahillerde

Muazzez Ersoy – 09 – Adanın Yeşil Çamları

Muazzez Ersoy – 10 – AkasyaLar Açarken

Muazzez Ersoy – 11 – Keman Taksimi

Muazzez Ersoy – 12 – Menekşe Güller Hulyalı

Muazzez Ersoy – 13 – Ayva Çicek Açmış

Muazzez Ersoy – Nostalji 10

Muazzez Ersoy – 01 – Güz Gülleri

Muazzez Ersoy – 02 – Bir Garip Yolcuyum

Muazzez Ersoy – 03 – Bir Teselli Ver

Muazzez Ersoy – 04 – Güller Aglasın

Muazzez Ersoy – 05 – İkimiz Bir Fidanız

Muazzez Ersoy – 06 – OLmaz OLmaz

Muazzez Ersoy – 07 – Gülüm Benim

Muazzez Ersoy – 08 – Askımıza Aglıyorum

Muazzez Ersoy – 09 – Gönlümün SuLtanısın

Muazzez Ersoy – 10 – Su Daglarda Kar Olsaydım

Muazzez Ersoy – 11 – Köprüden Geçti Gelin

Muazzez Ersoy – 12 – Çayeli’nden Öteye

Muazzez Ersoy – 13 – Oy Oy Emine

Muazzez Ersoy – 14 – Mısırı Kuruttun mu

Muazzez Ersoy – Nostalji 11

Muazze Ersoy – 01 – Artık Sevmeyecegim

Muazze Ersoy – 02 – Yagmur

Muazze Ersoy – 03 – BöyLe Ayrılık OLmaz

Muazze Ersoy – 04 – Gündüzüm SeninLe

Muazze Ersoy – 05 – Askin Bahardi

Muazze Ersoy – 06 – Son Mektup

Muazze Ersoy – 07 – Tanbur Taksimi

Muazze Ersoy – 08 – DagLar DagLar

Muazze Ersoy – 09 – Kanun Taksimi

Muazze Ersoy – 10 – ELvada Meyhanci

Muazze Ersoy – 11 – Albümdeki Resimler

Muazze Ersoy – 12 – Körfezdeki Üç Beş Güzel

Muazze Ersoy – 13 – Meyhanelerde Akşam Olunca

Muazze Ersoy – 14 – Tabancamın Sapını

Muazzez Ersoy – Nostalji 12

Muazzez Ersoy – 01 – Ney Kemençe Taksimi

Muazzez Ersoy – 02 – Ayrılık Yaman Kelime

Muazzez Ersoy – 03 – İncecikten Bir Kar Yagar

Muazzez Ersoy – 04 – Leyla Bir özge CandIr

Muazzez Ersoy – 05 – Kanun Taksimi

Muazzez Ersoy – 06 – Benzemez Kimse Sana

Muazzez Ersoy – 07 – Odasına Girdim Fincan Elinde

Muazzez Ersoy – 08 – Bir Demet Yasemen

Muazzez Ersoy – 09 – Şarkılar Seni SöyLer

Muazzez Ersoy – 10 – Biz Çamlıcanın Üç Gülüyüz

Muazzez Ersoy – 11 – Klarnet Taksimi

Muazzez Ersoy – 12 – Söyleyemem Derdimi

Muazzez Ersoy – 13 – Adalardan Bir Yar Gelir

Muazzez Ersoy – Senin İcin

Muazzez Ersoy – 01 – Senin İçin

Muazzez Ersoy – 02 – Hatırla

Muazzez Ersoy – 03 – Gö Gör

Muazzez Ersoy – 04 – YaLancı Gül

Muazzez Ersoy – 05 – Pera Palas

Muazzez Ersoy – 06 – Son Kararım

Muazzez Ersoy – 07 – Yalanmı

Muazzez Ersoy – 08 – Belli Degil

Muazzez Ersoy – 09 – ŞaŞırmışım

Muazzez Ersoy – 10 – Hiç Farketmez

Muazzez Ersoy – 11 – Geceleri

Muazzez Ersoy – 12 – Susma

Muazzez Ersoy – Seni Seviyorum

Muazzez Ersoy – 01 – Seni Seviyorum

Muazzez Ersoy – 02 – Emanetim

Muazzez Ersoy – 03 – Aşka Davet OLmaz

Muazzez Ersoy – 04 – Gitmi Desem

Muazzez Ersoy – 05 – Seni Terkediyorum

Muazzez Ersoy – 06 – Nar Tanem

Muazzez Ersoy – 07 – Allah Var

Muazzez Ersoy – 08 – Şasırma

Muazzez Ersoy – 09 – Dert Bende Derman Sende

Muazzez Ersoy – 10 – Çok Gec Olmadan

Muazzez Ersoy – 11 – Rüyalarda Buluşuruz

Muazzez Ersoy – 12 – Alışırım

Muazzez Ersoy – 13 – Deymen Benim GonLume

Muazzez Ersoy – 14 – Deli Gibi Sevdim

Muazzez Ersoy – 15 – Unutama Beni

Muazzez Ersoy – 16 – Seni Seviyorum ( Enst. )

Muazzez Ersoy – Sensizlik Bu

Muazzez Ersoy – 01 – Sensizlik Bu

Muazzez Ersoy – 02 – Yaşıyorum Seninle

Muazzez Ersoy – 03 – Anlaştıkmı

Muazzez Ersoy – 04 – Dur Bitmedi

Muazzez Ersoy – 05 – Uzaktasın Uzak

Muazzez Ersoy – 06 – Öyle Olmaz Boyle Olur

Muazzez Ersoy – 07 – Benim Ol

Muazzez Ersoy – 08 – Benim Sende Gönlüm Var

Muazzez Ersoy – 09 – Bir Yangın Sonrası

Muazzez Ersoy – 10 – Simdi Bu Ayrılık Nereden Çıktı

Muazzez Ersoy – 11 – Al Atımı Sürerim

Muazzez Ersoy – 12 – İşte Seni Seven Benim

Muazzez Ersoy – 13 – Gidecegim Gurbet Eldir

Muazzez Ersoy – Sizi Seviyorum

Muazzez Ersoy – 01 – Dun Gece

Muazzez Ersoy – 02 – Aglama

Muazzez Ersoy – 03 – Hey Hey

Muazzez Ersoy – 04 – Bulamadım

Muazzez Ersoy – 05 – Hazır Degilim

Muazzez Ersoy – 06 – Sev Seveceksen

Muazzez Ersoy – 07 – Yanar Kule Dönerim

Muazzez Ersoy – 08 – Çıksam Su Dagların Yücelerine

Muazzez Ersoy – 09 – Dereler Çaglar OLdu

Muazzez Ersoy – 10 – Elveda

Muazzez Ersoy – 11 – Doldur Kadehi

Muazzez Ersoy – 12 – Elimde Degil

Muazzez Ersoy – 13 – Vur Patlasın

Muazzez Ersoy (Muazzez Ersoy Kimdir? – Muazzez Ersoy Hakkında)

Türk Müziği’nin “Nostalji Kraliçesi” ve “Devlet Sanatçısı” Muazzez Ersoy, 9 Ağustos 1958 yılında İstanbul’da dünyaya geldi. Gerçek adı Yıldız Levent olan hanımefendi sanatçı, çocukluk ve gençlik yıllarını Kasımpaşa’da geçirdi. Müzikle ilgilenmesinde en büyük etken, annesinin müziğe olan ilgi ve sevgisi oldu. Annesinin bu tutkusu sanatçıyı gençlik yıllarında etkisi altına aldı ve ortaokulu bitirdikten sonra öğrenimini müzik dersleri alarak sürdürmeye karar verdi. Bu yıllarda İrfan Özbakır ve Baki Duyarlar gibi değerli müzik hocalarından dersler aldı. Sanatçı, tezgahtarlık yaparak kazandığı birikimlerini müzik derslerine yatırdı. Bu arada 1974 yılında küçük yaşta evlendi ve iki yıl evli kaldı. Bu evlilikten Ender isminde bir oğlu oldu. Eşinden ayrıldıktan hemen sonra müzik dersleri almaya devam etti.

Muazzez Ersoy, ilk olarak 1982 yılında İstanbul Pembe Köşk Gazinosu’nda assolist olarak sahneye çıktı. Bu arada 1985 yılında TRT Ankara Radyosu’nun açmış olduğu sınava katıldı ancak kazanamadı. Bu başarısızlık sonraki çalışmaları için itici bir güç oldu. 1989 yılında TRT Ankara Radyosu şeflerinden değerli üstat Cahit Ünyaylar’la çalışmaya başladı. Ersoy, 1990 yılında TRT’ye gönderdiği, yorumu kendine ait olan altı eserle denetimden geçti ve ekranlardan da dinleyicilerine seslenmeye başladı.

Muazzez Ersoy, ilk olarak “Seven Olmaz ki” adlı albümüyle dinleyicileriyle buluştu. Ardından ikinci albümü “Herşeyim Sensin”le tüm müzikseverlerin gözdesi oldu. Daha sonra Raks Müzik Yapım ile anlaşarak “Sizi Seviyorum” adlı çalışmasıyla büyük başarı kazandı. Bu albümde Selçuk Tekay ve Özkan Turgay gibi değerli ustalarla çalıştı.

Neşe Müzik Yapım’dan çıkardığı ikinci albümü “Sensizlik Bu” ile satış rekorları kıran Ersoy, bu çalışmadan itibaren müzikal çalışmalarını değerli üstat Ali İhsan Kısaç’la yürütmeye başladı. Müziğimizin “taçsız kraliçesi” Muazzez Ersoy, “Nostalji 1″ adlı albümüyle müzikseverlerin kalbinde yer etmiş nostaljik parçaları yeniden yorumlayarak bir ilke imza attı. Düzenlemelerini ünlü müzisyen Osman İşmen’in yaptığı albümde “Kalbimi Kıra Kıra”dan “Yemenim de Hâre Var”a, “Adını Anmayacağım”dan “Sevemedim Karagözlüm”e onaltı şaheser yer aldı. Türk Musikisi’ne adını kazımış Selahattin Pınar, Saadettin Kaynak gibi üstatların yanında Orhan Gencebay, Suat Suna gibi yıldız sanatçıların eserlerini seslendirdi. Albüm tüm ülke çapında müthiş başarı kazanarak satış rekorları kırdı. “Nostalji 1″in kazandığı başarıyı takiben dinleyicilerinin beğenisine sunulan “Nostalji 2″ ve “Nostalji 3″ de müzikseverlerin gönlünü fethederek önceki albümlerin başarısını tekrarladı. “Aşkin Kanunu”, “Gözleri Aşka Gülen”, “Oyun Bitti”, “Zor Dostum Zor”, “Kıskanırım” gibi eserler yeniden tüm

müzikseverlerin diline düştü.

Sanatçı kısa bir süre sonra “Nostalji 4″ ve “Nostalji 5″ albümlerini birarada hayranlarına sundu. Muazzez Ersoy, albümlerde yine sevilen türkü ve şarkıları yorumladı. CD ve kaset formatında yayınlanan albümlerin yanında, bir de hediye olarak “Nostalji 6″ albümü verildi. Böylece üç albümden oluşan bu kompilasyonla bir ilke daha imza atılmış oldu. Türkiye’de ilk defa bir sanatçının üç adet albümü bir paket halinde çıkmış oldu. “Nostalji 6″ albümünde Muazzez Ersoy, Klasik Türk Musikisi’nin yıllandıkça güzelleşen eserlerini yorumlayarak Şekip Ayhan Özışık, Ismail Dede Efendi, Veli Dede, Erol Sayan gibi musiki üstatlarına saygısını sunmuş oldu.

12 albümden oluşan “Nostalji” serisi müzikseverlerin büyük ilgisine mazhar olarak dokuzbuçuk milyonun üstünde bir tiraja ulaştı. Sanatçı bir çok altın ve platin plakla ödüllerindirildi. Bir çok kuruluş tarafından çalışmaları ödüllendirilen Muazzez Ersoy, 1998 yılında Kültür Bakanlığı’nın önerisiyle Sayın Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel tarafından “Devlet Sanatçılığı”yla ödüllendirildi.

Son yıllarda Nostalji çalışmalarına ara veren ve yeni şarkılardan oluşan “Senin İçin”, “Seni Seviyorum” albümleriyle bir kere divalığını kanıtladı!

Albümleri:

1 Gözlerime Bakta Söyle

2 Kim Arar

3 Kum Tanesi

4 Giden Yanacak

5 İkimiz Gibi

6 Nankör

7 Uzlaşalım

8 Haberin var mı

9 Felekten Bir Gece

10 Unutamazsın

11 Kim Arar (Enstrümantal)

1 Seni Seviyorum

2 Emanetim

3 Aşka Davet Olmaz

4 Gitmi Desem

5 Seni Terkediyorum

6 Nar Tanem 7 Allah Var

8 Şaşırma

9 Dert Bende Derman Sende

10 Çok Geç Olmadan

11 Rüyalarda Buluşuruz

12 Alışırım

13 Deymen Benim Gölüme

14 Deli Gibi Sevdim

15 Unutama Beni

16 Seni Seviyorum (Enstrümental)

Diğer MUAZZEZ ERSOY albümleri ;

HERŞEYİM SENSİN (KASET)

MUAZZEZ ERSOY KLASİKLERİ 1-2 (CD)

MUAZZEZ ERSOY KLASİKLERİ 1-2 (KASET)

NANKÖR (MUAZEZ ERSOY)-CD

NOSTALJİ – 7,8,9 (CD)

NOSTALJİ – 7,8,9 (KASET)

NOSTALJİ 10-11-12 (CD)

NOSTALJİ 10-11-12 (KASET)

NOSTALJİ 4-5-6 (CD)

NOSTALJİ 4-5-6 (KASET)

SEVEN OLMAZ Kİ (KASET)