LARA



Lara resimleri




Lara

Lara Adam Gibi Adam Dinle

 http://www.dailymotion.com/swf/video/xdt8rq?additionalInfos=0
Lara – Adam Gibi Adam DİNLE İZLE

Lara Katmer Katmer Dinle

http://www.dailymotion.com/swf/video/xdt8s0?additionalInfos=0
Lara Katmer Katmer DİNLE İZLE

LARA ALBÜMLERİ
LARA ada sahillerinde bekliyorum

LARA adam gibi adam
LARA ağla
LARA allah versin
LARA aşk
LARA dans et
LARA dilekler tuttum
LARA hadi bana eyvallah
LARA istanbul
LARA kahretsin
LARA katmer katmer
LARA oh olsun
LARA sabret
LARA sana susuzum
LARA senden sevgili olmaz
LARA sensiz olmaz
LARA sonbahar rüzgarı
LARA tövbekar
LARA unut
LARA uzaklardasın
LARA yaz arkadaş
LARA yüreğimde sen varsın
LARA ışık
LARA zararın var
LARA KİMDİR
19.03.1979 Kırıkkale’de doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Kırıkkale’de tamamladı.
Müzisyen bir aileden gelen Lara’nın, babası ve ağabeyi yıllardır müzikle uğraştığı için hayatının her bölümünde müzik vardı ve var olacak…
Ortaokul döneminde iki sene İngilizce eğitimi aldı. Daha sonra lise öğrenimini bitirdikten sonra uçak hostesliğini başarıyla tamamladı. Ama hiç hosteslik mesleğini yapmadı.
Çünkü ‘Benim bütün hayatım müzik’ diyen Lara müziği seçti… Albümü çıkmadan önce de Alanya’da sahne alan ağabeyi İzzet Keskin’e vokalistlik yaptı…
Ve mutlu son. ‘IŞIK’ adlı ilk albümüyle müzik piyasasına bomba gibi düştü.
Ozan Video’dan 2002 yılında albümü çıktı. Ve yılın en iyi çıkış yapan şarkısı ödülünü ‘ALLAH VERSİN’ adlı çıkış şarkısıyla aldı… Şimdi iki yıllık bir çalışma sonucunda Ozan Video’dan 2. albümü ‘ADAM GİBİ ADAM’ ile müzik marketlerdeki yerini aldı…
LARA, ‘Yaşadığım sürece şarkı söylemek ve dans etmek benim için bitmeyecek.
Benim hayata bakışım ve bütün dünyam bu’ diyor…