Yiğit Tekin dinle



Yiğit Tekin dinle



Yiğit Tekin dinle

 Yiğit Tekin Karabasan Geceler dinle

http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=639623

Yiğit Tekin Karabasan Geceler dinle | Yiğit Tekin dinle

Karabasan Geceler şarkı sözleri

Yar yar deyişine Yar yaban sevişine


öncelikle özen bulamadım dalıpta gidişine bi


ay Canım Iki Gözüm önüme Akşin


yaslardayım yüzüm mehramına dalsın


tututlama sorguların canımı alsın


yar yar diye diye yar Oldum yaban ele


Karabasan gecelerde sararsın beni


uçuklayan dudağına sorarsın beni


Iki damla gözyaşınla ararsın beni


yar yar diye diye yar Oldum yaban ele


(Şiir)


Olum olurken umutsuzluğu ihraç eden Bir Çok İyi ülkenin herhangi Bir şehrinde bıraktım seni inzivaya çekilmiş met hikayenin hüzün İstek desteklenmiyor tetiğini çoktan çektim seni öldüreli Çok İyi Oldu simdi bendende betersin alamiyorum ve Güzel hakikate bel bağlamış saf dillerden Bir habersin deme çıldırmak üzeresin hayati vurgularım tükenmekte gazetede mahşetlerinde aristokrat Bir ferman ilanın karanlığın Ardi Şıra çığlıklar ve uğultular eşliğinde sevdamdır uğurlayan

ay Canım Iki Gözüm önüme Akşin


yaslardayım yüzüm mehramına dalsın


tututklama sorguların canımı alsın


yar yar diye diye yar Oldum yaban ele

Kaliteli müzikler.mp3 şarkı sözleri, Seçme sanatçılar, sanatçı resimleri albümleri, şarkı sözlerı.canlı tv. çevrimiçi radyo.secme resimler.seçme şarkılar dinle.sanatçılarımızın bilmediğiniz tarafları hayat hikayeleri

Yiğit Tekin dinle, Yiğit Tekin şarkıları dinle, Yiğit Tekin şarkı sözleri, Yiğit Tekin resimleri, Yiğit Tekin şiirleri

