Gürkan



gurkan

 gurkan bu son veda dinle

http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=821651
gurkan_bu son veda dinle izle |

dj gurkan vs. serdar ortac garez dinle
http://www.izlesene.com/embedplayer.swf?video=1047492
dj gurkan vs. serdar ortac – garez remix dinle izle
Gürkan Şarkıları
Gürkan Ahımı Aldın
Gürkan Barmen
Gürkan Ben Ah Ben
Gürkan Beni Unutma
Gürkan Beyoglu
Gürkan Buram Buram
Gürkan Duman Oldum
Gürkan Esmer Kız
Gürkan İllede Sen
Gürkan Kalpsiz
Gürkan Kerbela
Gürkan Lokum Gibi
Gürkan Mevsim Bahar
Gürkan Sana Söz Verdim Aşkım
Gürkan Son Mektup
Gürkan Son Veda
Gürkan Söz Verdin
Gürkan Yeni Ask
Gürkan Ahımı aldın şarkı sözleri

En sonunda beni de yalnız bıraktın
Ellere kandın bulurum sandın
Sen benim için vazgeçilmezdin belki
Ama vicdansız vefasız
En zamansız aşkımdın
Yalvarma beni de unut
Diğerleri gibi
Ağlama bu ayrılık ihanetin bedeli
Sebebi belli…
Haydi git yoluna
Yolun açık ola
Bulursun bir can yakacak
Nasıl olsa
Gürkan Sana Söz Verdim Aşkım şarkı sözleri
Bu İlk Gecem Sensiz Savunmasızım

Bu İlk Gecem Zamansız Yalnızım
Bu Tek Hece AŞK ,
Yakar Kavuru Beni
Sensiz Gecen İlk Gecede Unutmadım ,
Unutamam Seni …
Bana Söz Ver Aşkım .
Sana Söz Verdim Aşkım Bu Gece Ağlamayacağım
Sana Söz Verdim Aşkım Uyumaya Çalışacağım
Sana Söz Verdim Aşkım Sözümü Tutacağım
Gitti Artık Deseler Bile Ben Senin Kalacağım !
Sana Söz Verdim Aşkım Bu Gece İçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Canımdan Geçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Sözümü Tutacağım
Unut Artık Deseler Bile Ben
Senin Kalacağım !!!
Bana Söz Verdin Aşkım Bu Gece Ağlamayacaksın
Bana Söz Verdin Aşkım Uyumaya Çalışacaksın
Bana Söz Verdin Aşkım Sözünü Tutacaksın
Bitti Artık Deseler Bile Sen Benim Kalacaksın !
Sana Söz Verdim Aşkım Bu Gece İçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Canımdan Geçmeyeceğim
Sana Söz Verdim Aşkım Sözümü Tutacağım
Unut Artık Deseler Bile Ben
Senin Kalacağım !!!