Ömer Danış Dinle
ÖMER DANIŞ FULL ALBÜMLERİ
ÖMER DANIŞ ALBÜMLERİ

Ömer Danış  Gidiyorum Dinle

Ömer Danış Senin İçin Dinle

ÖMER DANIŞ’IN HAYATI (ÖMER DANIŞ KİMDİR):

Fantezi Müziğin başarılı yorumcusu ve bestecisi olan Ömer Danış, duygulu, hüzünlü ve özlem dolu bir albümle geri döndü.1967 Elazığ doğumlu olan ve müziğe ilk kez 1980 yılında Elazığ’da başlayan Ömer Danış,çıkarmış olduğu albümlerle her zaman bir numara olmuş ve büyük başarı kazanmış fantezi sanatçılarının başında geliyor.

İlk albümü olan “Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar”la bir anda tüm Türk halkının ve müzik otoriterlerinin dikkatlerini üzerine çekmeyi başaran ve büyük beğenisini kazanan Ömer Danış, fantezi müziğine yeni bir yorum getirdi. Seda Sayan, Bülent Ersoy, Kibariye, Mahsun Kırmızıgül, Özcan Deniz gibi sanatçılara verdiği sözlerle de adından söz ettirdi. Ardından; “Kurtlar Sofrası” “Ömer Danış 98” “Şerefsiz” adlı toplam dört adet solo albümüyle müzik dünyasındaki yerini ve kariyerini sağlamlaştırdı. Her zaman duygu yüklü albümlere yer veren Ömer Danış, beşinci albümü “Ağlama Gözbebeğim” ile yine duygu yüklü bir albüm hazırladı.Albümün genelinde hüznü ve ayrılığı anlatan 12 parçanın bulunduğu albümde Aşkın Tuna, Edip Önder, Selahattin Sarıkaya ve sanatçının kendi besteleri bulunuyor. Yönetmenlik deneyimi de olan Ömer Danış ilk klibini albümle aynı adı taşıyan parçası “Ağlama Gözbebeğim” adlı parçaya çekti…

ÖMER DANIŞ FULL ALBÜMLERİ

Ömer Danış Ağlama Gözbebeğim

Ömer Danış Aglama Gozbebegim

Ömer Danış Ayrilik

Ömer Danış Benim Gonlum

Ömer Danış Gelele

Ömer Danış Nebilem

Ömer Danış Niye Gittin

Ömer Danış Ötme Bülbül

Ömer Danış Sana Hesey Feda Olsun

Ömer Danış Sen Beni Unut

Ömer Danış Yadeller

Ömer Danış Yalniz Ve Mutluyum

Ömer Danış Zalimlesen Kalpler

Ömer Danış Köyümün Yağmurları

Agla Gonul

Ask Bitti

Ask Sarhosu

Firtinalar Kopuyor

Haydi

Koyumun Yagmurlari

Kustum

Mesk

Ne Olur

Ucun Kuslar

Yalvarma

Yanacak Ellrin

Yuzunu Goremem

Ömer Danış Şerefsiz

Alacagim

Ask Mahkumlari

Ben Banayim

Cekerim Giderim

Gecelerde

Olesim Gelir

Onsuzluk Varya

Oralara Gelemedim

Sen Farkinda Degilsin

Senin Icin

Serefsiz

Sus Duyan Olur

Ömer Danış Şimdi Ben

Eyvahlar Olsun

Simdi Ben

Kahpelik Son Moda

Verem

Hazir Bekle

Efkarlandi Bu Gonlum

Donecegim

Bekleyenim Yok

Biraz Sevseydin

Yarim Sevdam

Bosunami Sevdik

Dur Gitme

Asktan Kacamazsin

Oy Bacim

Ömer Danış Sen En Güzel Hediyesin

Agliyorsun

Aksam Ustu

Alistik Artik

Beni Alip Gittin

Didem

Duserim Yollara

Nefretimsin

Neredeyim Ben

Sen En Guzel Hediyesin

Senden Gidiyorum

Tore

Yazik Degilmi

Ömer Danış Kurtlar Sofrası

Ben Severim

Bir Yuva Kur Icimde

Esirin Olmusum

Gokyuzu

Kurtlar Sofra

O Kendini Biliyor

Ona Gore Karismam

Oralari Ozledim

Potbori

Tatli Geceler

Tutsak

Yandim Yanali

Ömer Danış Gidiyorum / Şehir Duvarları

Tutsak

Bir Bela Varki

Cocuk Olmak

El Yerine Koyma

Gidiyorum

İki Gozum Ayrıldık

Manolya

Sehir Duvarları

Tatli Tatli

Uzakdaki Canlara

Gel Annemin Kizi Ol

Olem Yar