YILDIZ TİLBE 
Yıldız Tilbe Gülüm Dinle



yıldız Tilbe şarkıları dinle

Yıldız Tilbe Bu Evde Senle Dinle
Yıldız Tilbe Vazgeçtim Dinle
Yıldız Tilbe Hastayım Sana Dinle

Yıldız Tilbe Ayrılamam Dinle
Yıldız Tilbe Sevemedim Ayrılığı Dinle
Yıldız Tilbe Ummadığım Anda Dinle
Yıldız Tilbe Vursalar Ölemem Dinle
Yıldız Tilbe Yar Yar Dinle
Yıldız Tilbe Çabuk Olalım Aşkım Dinle
Yıldız Tilbe Aşk Laftan Anlamazki Dinle

Yıldız Tilbe – Şarkıları (Yıldız Tilbe Albümleri)

Yıldız Tilbe – Bir Tek Düşüncem
Yıldız Tilbe – Emre Kaya – Git
Yıldız Tilbe – Adanalı
Yıldız Tilbe – Allan Pullan
Yıldız Tilbe – Ama Evlisin
Yıldız Tilbe – Anlamak için
Yıldız Tilbe – Anlat Bakalım
Yıldız Tilbe – Anma Arkadaş
Yıldız Tilbe – Arzular Arsız
Yıldız Tilbe – Ay Işığında
Yıldız Tilbe – Ayrılığın Yükü Ağır.
Yıldız Tilbe – Ayıp Değil mi Canım.
Yıldız Tilbe – Aşk Bağlanmaz Ki.
Yıldız Tilbe – Aşk Denen Ölüm.
Yıldız Tilbe – Aşk Laftan Anlamaz ki
Yıldız Tilbe – Aşk Yok Olmaktır.
Yıldız Tilbe – Aşkperest.
Yıldız Tilbe – Aşkın Benden de Öte.
Yıldız Tilbe – Aşkın Tek Sahibi Kendisiymiş.
Yıldız Tilbe – Aşkın İçinde Aşk Var.
Yıldız Tilbe – Bahtımın Karası.
Yıldız Tilbe – Balmısın Şekermisin.
Yıldız Tilbe – Ben Masumum.
Yıldız Tilbe – Ben Olaydım.
Yıldız Tilbe – Ben Senin Var Ya.
Yıldız Tilbe – Bende Kalmadı.
Yıldız Tilbe – Bendim Yanlış Olan.
Yıldız Tilbe – Bin Dereden Su Getirsem.
Yıldız Tilbe – Bir Benim Ol.
Yıldız Tilbe – Bir Güzelin Aşığıyım.
Yıldız Tilbe – Burası Muştur
Yıldız Tilbe – Buz Kırağı(Küçüğüm)
Yıldız Tilbe – Çabuk Olalım Aşkım
Yıldız Tilbe – Çat Kapı
Yıldız Tilbe – Çizilmemiş Resim
Yıldız Tilbe – Çok Zor
Yıldız Tilbe – Çöpteyim
Yıldız Tilbe – Dayan Yüreğim
Yıldız Tilbe – Değerini Bilmek Gerekir Aşkın
Yıldız Tilbe – Değilsin
Yıldız Tilbe – Delikanlım
Yıldız Tilbe – Dili Ballım
Yıldız Tilbe – Dillere Destan
Yıldız Tilbe – Dur Dinle Sevgilim
Yıldız Tilbe – Dünden Bugüne
Yıldız Tilbe – El Adamı
Yıldız Tilbe – Emi
Yıldız Tilbe – Erkeğimsin (Kıskançlık Sendromu)
Yıldız Tilbe – Geçti Dost Kervanı
Yıldız Tilbe – Gel Derdimi Dökem
Yıldız Tilbe – Gel Ha Böyle
Yıldız Tilbe – Geleceğin Yok
Yıldız Tilbe – Git Gör Gününü
Yıldız Tilbe – Gittin (Nerdesin)
Yıldız Tilbe – Gül Zamanı
Yıldız Tilbe – Gülüm
Yıldız Tilbe – Güzel
Yıldız Tilbe – Gönül Çalamazsın Aşkın Sazını
Yıldız Tilbe – Ha
Yıldız Tilbe – Haberi Olsun
Yıldız Tilbe – Hani Gitmesen Diyorum
Yıldız Tilbe – Havalım

Yıldız Tilbe – Hoşçakal
Yıldız Tilbe – Kafam hafif Dumanlı
Yıldız Tilbe – Kara Güneş
Yıldız Tilbe – Kara Kuru Birşeyim
Yıldız Tilbe – Kararsız Esmer
Yıldız Tilbe – Karpuz Getir Yiyeyim
Yıldız Tilbe – Karşı Köyden Davul Sesi Geliyor
Yıldız Tilbe – Kendimi Vermiyorum
Yıldız Tilbe – Kim Anlar
Yıldız Tilbe – Kime Kin Ettin
Yıldız Tilbe – Kolay Değil Ki
Yıldız Tilbe – Kural Boyle
Yıldız Tilbe – Leley
Yıldız Tilbe – Mühür Gözlüm
Yıldız Tilbe – Nasıl Yar Diyeyim
Yıldız Tilbe – Nazlı Yarim
Yıldız Tilbe – Ne Diyem
Yıldız Tilbe – Ne Var Ne Yoksun
Yıldız Tilbe – Ne Yapsam Seviyorum
Yıldız Tilbe – Olmaz Deme Olmayan
Yıldız Tilbe – Papatya Baharı
Yıldız Tilbe – Paraçi
Yıldız Tilbe – Parayla Değil Sırayla
Yıldız Tilbe – Salla Gitsin Dertlerini
Yıldız Tilbe – Sana Değer
Yıldız Tilbe – Sana Yokyok
Yıldız Tilbe – Selam
Yıldız Tilbe – Seni Anlattım Aşka
Yıldız Tilbe – Seni Hala Bekliyorum
Yıldız Tilbe – Seni O Sanmıştım
Yıldız Tilbe – Seni Sevmek
Yıldız Tilbe – Sevdanın Tadı
Yıldız Tilbe – Sevdiğime Hiç Pişman Olmadım
Yıldız Tilbe – Seveseve
Yıldız Tilbe – Sevemedim Ayrılığı
Yıldız Tilbe – Sevgilim Yeminliyim
Yıldız Tilbe – Sevilen Kadın Üzülür mü
Yıldız Tilbe – Sevmek Zor mu Söyle
Yıldız Tilbe – Sevmeyeceğim
Yıldız Tilbe – Sor
Yıldız Tilbe – Sorma
Yıldız Tilbe – Su Olsam Sensiz Akmam
Yıldız Tilbe – Sunam
Yıldız Tilbe – Tanıdım Seni
Yıldız Tilbe – Tepsi Tepsi Fındıklar
Yıldız Tilbe – Ummadığım Anda
Yıldız Tilbe – Vazgeçtim
Yıldız Tilbe – Vuracak
Yıldız Tilbe – Vursalar Ölemem
Yıldız Tilbe – Yaktın Yandırdın
Yıldız Tilbe – Yalan mı
Yıldız Tilbe – Yalancı Gönül
Yıldız Tilbe – Yalnız Çiçek
Yıldız Tilbe – Yar Ali Senden Medet
Yıldız Tilbe – Yar Yanına Geleceğim
Yıldız Tilbe – Yaryar
Yıldız Tilbe – Yarabbim
Yıldız Tilbe – Yarda Nem Kaldı
Yıldız Tilbe – Yine Her Akşam Gibi
Yıldız Tilbe – İki Kadın Bir Adam
Yıldız Tilbe – İlan-ı Aşk
Yıldız Tilbe – Yolumun İçinde
Yıldız Tilbe – Yıkılayıkıla
Yıldız Tilbe – Yürek Yaram
Yıldız Tilbe – Yürü Anca Gidersin
Yıldız Tilbe – Zaten Aşığım
Yıldız Tilbe – Zülüf
Yıldız Tilbe – Ömür Boyu
Yıldız Tilbe – Şarkıların Şarkısı
Yıldız Tilbe – Şekeroğlan
Yıldız Tilbe Bu Evde Senle
Yıldız Tilbe Dudaklarında Arzu
Yıldız Tilbe Gel Gör Beni Aşk Neyledi
Yıldız Tilbe Habersizim Zannetme
Yıldız Tilbe Hiç Kimse Değilim
Yıldız Tilbe Kara Sevda
Yıldız Tilbe Ne Var
Yıldız Tilbe Sen Gelince
Yıldız Tilbe Sevgilim Benim Seni Düşüneceğim
Yıldız Tilbe ve Hüsnü Şenlendirici – Herkes Yanlış Biliyor
Yıldız Tilbe ve Toprak – Hep Senin Olabilirim
Yıldız Tilbe ve İzzet Yıldızhan Taze Karlar Yağmış Karın Üstüne
Yıldız Tilbe Yalanlar
Yıldız Tilbe Yaşamak Sevgilim Seninle Güzel
Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Benim
Yıldız Tilbenin Hayatı (Yıldız Tilbe Kimdir)
Yıldız Tilbe 1966 yılında İzmir’de doğmuş İzmirli bir ses sanatçısıdır. Özellikle Doğu Anadolu Bölgesi tınılarını kullandığı içli şarkılarıyla Türkiye’nin en başarılı şarkıcılarından biri olmuştur.
1991’de bir gece kulübünde çalışırken Sezen Aksu ile tanışması kariyeri için bir dönüm noktası oluşturmuştur. Bir dönem boyunca yardımcı ses sanatçısı olarak çalışmış, ve pek çok diğer sanatçı ile işbirliği içinde projeler gerçekleştirmiştir. 1994’de piyasaya sürülen Delikanlım albümü ile başarıyı yakalamış ve bu albümü pek çok diğer sükse izlemiştir. Kişisel hayatının dalgalanmaları ve bir dönem yaşadığı uyuşturucu sorunu sanatçıyı yıkmamış, aksine son dönemlerde daha güçlü olarak sevenlerinin karşısına çıkmasına yol açmıştır.


müzik mp3 şarkı albüm dinle,seçme sanatçıları dinle,sanatçı resimleri albümleri indir,şarkı sözlerı,canlı tv izle,online radyo dinle,secme resimler,seçme şarkılar dinle.sanatçılarımızın bilmediğiniz tarafları hayat hikayeleri