Gülay

Gülay Dinle

Gülay

GÜLAY TÜRKÜLERİ:

Gülay – Fincanın Etrafı Yeşil.

Gülay – Göç.

Gülay – İstanbul Ağlıyor.

Gülay – Karayazı.

Gülay – Sevdalı Gelin.

Gülay – Affettim seni.

Gülay – Ahirim Sensin.

Gülay – Al Fadimem.

Gülay – Alyazmalım.

Gülay – Aynalar.

Gülay – Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar.

Gülay – Ağlatma Gelem.

Gülay – Aşk.

Gülay – Aşkhane Hasret.

Gülay – Babuba.

Gülay – Cesaretin Varmı Aşka.

Gülay – Daha Senden Gayri Aşık mı Yoktur.

Gülay – Ellerini Çekip Benden.

Gülay – Everek Dağı.

Gülay – Gecelr Düşman.

Gülay – Geri Dönülmez Yoldayım.

Gülay – Geçti dost kervanı.

Gülay – Gurbet.

Gülay – Hüseynik’ ten Çıktım.

Gülay – Iğdır.

Gülay – İmkansız.

Gülay – İstanbul Ağlıyor.

Gülay – Kalanların Ardından.

Gülay – Karayazı.

Gülay – Kendine İyi Bak.

Gülay – Konma Bübül.

Gülay – Merik.

Gülay – Sen Gelmez Oldun.

Gülay – Sivas Ellerinde Sazım Çalınır.

Gülay – Sunayida Deli Gönül.

Gülay – Takvimlerden Haberin Yokmu.

Gülay – Teselli.

Gülay – Unutursun Mihribanim.

Gülay – Yalanmış.

Gülay – Yarim Istanbulu Meskenmi Tuttun.

Gülay – Yersiz Yurtsuz.

Gülay – Zülüf Dökülmüş Yüze.

Gülay – Çalın Davulları.

Gülay – Ölüm Türküsü.

Gülay – Hastane Önü İncir Ağacı.

Gülay – Son Defa.

Gülay Kimdir?

Dogum Tarihi: 24 Mayıs 1970.

Dogum Yeri: İstanbul.

Gerçek Adı: Gülay Sezer

Gülay, müzisyen, yorumcu. Müziğe 5 yaşında babasının verdiği eğitimlerle adım atmıştır. Müziğin yanı sıra uzun yıllar diş teknisyenliği de yapan Gülay 2000 yılında diş teknisyenliğini bırakmıştır. Daha sonra girdiği Doğu Akdeniz Üniversitesi (KKTC) Müzik Bölümü Kompozisyon eğitimini birincilikle tamamlamıştır. Tanınmasını sağlayan 1995 yılında çıkardığı albümle aynı adı taşıyan “Cesaretin Var mı Aşka?” adlı şarkısıdır.

Full Gülay Albümleri:

Gülay – Adı Yok;

01 – Gurbet.

02 – Gelin Kınası.

03 – Geri Dönülmez Yoldayım.

04 – Takvimlerden Haberin Yok mu.

05 – Aşkın Kederi.

06 – Zeytin Çekirdeği.

07 – Arabesk Keman.

08 – Cesaretin Var mı Aşka.

09 – Aynalar.

10 – Karayazı.

11 – İstanbul.

12 – Mesut Olsun Sevgililer.

13 – Hasret.

Gülay – Bir Sevi Masalı;

01 – Bir Sevi Masalı.

02 – Dostum Dostum.

03 – Dünya.

04 – Bu Bahar.

05 – Ölum Türküsü.

06 – Yine Gelirim.

07 – Gerizler Başı.

08 – Birakamam.

09 – Sokaklar.

10 – Kozmik Alem.

Gülay – Cesaretin Varmı.

01 – Sevda Mıdır Yoksa.

02 – Gel Yeter.

03 – Bir Şey Söyle.

04 – Bela.

05 – Cesaretin Var Mı?

06 – Zaman Ver.

07 – Son Defa.

08 – Yar.

10 – Vur Bizi.

11 – Affetim Seni.

12 – Sarı Gelin.

13 – Sivas Ellerinde.

14 – Tanrı‘ya Şükran.

Gülay – Damlalar I;

01 – Sen Gelmez Oldun.

02 – Babuba.

03 – Göç.

04 – Sarı Gelin.

05 – Zalim Poyraz.

06 – Daha Senden Ayrı Gayrı.

07 – Ellerini Çekip Benden.

08 – Romen Kızı.

09 – Asker Yolu.

10 – Askaros Deresi.

11 – Everek Dağı.

12 – Mendilimin Yeşili.

13 – Sunayıda Deli Gönül.

14 – Sürüler İçinde.

Gülay – Damlalar II;

01 – Gözgöze Uyuyalım.

02 – Yaralandım.

03 – Teselli.

04 – Kıymetim.

05 – Ak Ellerin Sala Sala Gelen Yar.

06 – Al Elime Mor Kınalar.

07 – Bir Ah Çektim.

08 – Kalanların Ardından.

09 – Keklik Gibi.

10 – Bab-ı Giz.

11 – Gelmedin Ey Yar.

12 – Beyaz Giyme.

13 – Ağlatma Gelem.

Gülay – Dalgalar;

01 – Saklambaç.

02 – Ayrılık Da Sevdadandır.

03 – Aslanım Yarim.

04 – Bahçada Yeşil Çınar.

05 – Bülbül.

06 – Ahirim Sensin.

07 – Vefa Mahnisi .

08 – Feride .

09 – Git Ömrüm.

10 – Kendine İyi Bak.

11 – Uçma Turnam.

12 – Dalgalar.

13 – Başımda Altın Tacım.

14 – Yeşil Başlı Telli Turnam.

15 – Aman Doğar Yaz Ayları.

16 – Dumanı Da Vardır.

17 – Gün Bitti.

18 – Akşam Olur Karanlığa Kalırsın.

19 – Feride (Remix).

Gülay – Albümsüz Türküler 1;

Gülay – Ankarada Yedik.

Gülay – Çiğdem Der ki.

Gülay – Derdim Çoktur.

Gülay – Ellerini Çekip Benden.

Gülay – Gele Gele Geldik.

Gülay – Gitme Turnam.

Gülay – Kalsın Geride.

Gülay – Leylam.

Gülay – Mendilimin Yeşili.

Gülay – Şu Sivasın.

Gülay – Albümsüz Türküler 2;

Gülay – Allı Gelin.

Gülay – Anam Ağlar.

Gülay – Bir Ay Doğar.

Gülay – Çeşmi Siyahım.

Gülay – Daha Senden Gayrı.

Gülay – Hazan İle.

Gülay – Kar İdim.

Gülay – Mavi Yelek.

Gülay – Tamburam Rebap Oldu.

Gülay – Zahidem.

Gülay – Albümsüz Türküler 3;

Gülay – Ar Gelir Osman Aga.

Gülay – Beni Anlatırsan.

Gülay – Dertli Dolap.

Gülay – Güzelliğin On Para.

Gülay – Kevser Irmağı.

Gülay – Kova Kova İndirdiler.

Gülay – Nem Kaldı.

Gülay – Şad Olup Gülmedim.

Gülay – Unutursun Mihrabım.

Gülay – Yeşil Ayna.

Gülay – Albümsüz Türküler 4;

Gülay – Ahu Gözlerini.

Gülay – Ela Gözlüm.

Gülay – Ellerini Çekip.

Gülay – Gönül Dağı.

Gülay – Herkesin Bir Derdi Var.

Gülay – Mektup Derken.

Gülay – Mevlam Gül Diyerek.

Gülay – Nerede Eski Günler.

Gülay – Sıra Sıra Gelen.

Gülay – Tutam Yar Elinden.

Gülay – Albümsüz Türküler 5;

Gülay – Acılara Tutunmak.

Gülay – Aşağıdan Bir Yel Esti.

Gülay – Bu Dünyanın Gam Yükünü.

Gülay – Gövel Ördek.

Gülay – Harman Yeri.

Gülay – Siyah Perçemini.

Gülay – Şu Sazıma.

Gülay – Şu Yüce Dağların.

Gülay – Telli Turnam.

Gülay – Albüm Dışı Şarkıları;

Gülay Cem Okan – Yinede Söyle.

Gülay İzel Ferhat – Takvimlerden Haberin Yok Mu.

Gülay Mahsun Kırmızıgül – Göçmen Kızı.

Gülay Mutaf – Hüküm.

Gülay Onur Şan – Al Beni Yar.

Şarhud Seyduna Türküleri 2 – Gülay – Iğdır.

Şarhud Seyduna Türküleri 2 – Gülay – Ömür Göz.

Şarhud Seyduna Türküleri 3 – Gülay – Ayrılık Rüzgarı.

Şarhud Seyduna Türküleri 3 – Gülay – İstanbul Ağlıyor.

Şarhud Seyduna Türküleri 4 – Gülay – Xar.

Şarhud Seyduna Türküleri 4 – Gülay – Türkülerle Söyle Sılaya Dönsün.

Gülay Nida Ateş – Dost Bağı;

Gülay – Ayrılık.

Gülay – Bilmem Şu Feleğin Bana Kastı Ne.

Gülay – Daha Senden Gayrı Aşık mı Yoktur.

Gülay – Niye Çattım Kaşlarını.

Gülay – Yeşil Başlı Telli Turnam.

Gülay  Nida Ateş – Akşam Olur Karanlığa Kalırsın.

Nida Ateş – Bedir’in Türküsü.

Nida Ateş – Hey Can Güzelsin.

Nida Ateş – Ömür Bahçesi.

Nida Ateş- Sarhoş Havası.

Nida Ateş- Ünye’den Çıktım.

Seyda Karadeniz – Gurbet Havası.

Gülay – Aşkhane (2011);

1.Uzaklara.

2.Hasret.

3.Ana Yaşama Hakkı.

4.Kan Kırmızı.

5.Kalp Kırıkları.

6.Yaz Olmaz.

7.Taş Duvarlar.

8.Alışamadım.

9.Geceleri.

10.Yine Yalnızım.

11.Nefes Bile Almadan.

12.Beni Affet.

13.Ayrılık.