Uğur Aslan mp3 dinle

Uğur Aslan

ONLİNE MP3 PLAYERDE OLAN UGUR ASLAN ŞİİRLERİ:

Anladım Senin Bana Dönecegin yok.

Beni Tanrsın Sen.

Karagümrük Yanıyor.

Adıyaman.

Dayan Gönlüm.

Er Mektubu.

Gönlüm.

Gözlerin.

YıLdıZ Gözlüm.

Anladım.

Aslan Parçası.

Aziz Yar.

Ben 19’umdaydım Öldüğümde.

Beyhude.

Bir Ayrılığın İlk Günü.

Dayan Gönlüm.

Herşey Vatan Icin.

Hoşgeldin Gülüm.

İlk Aşkım.

Kanka.

Kavuşursak biteriz biz.

Seni Yağmurdan Sonra Seveceğim.

Son Hıçkırık.

Su Gibi.

Yıldız Gözlüm.

Çanakkale savaşı.

Değer mıydi.

Uğur Arslan Sen Ve Ben Şiiri:

herkes dört gözle tatili beklerdi

bense okulların açılmasını

çünkü seni görmek vardı koridorlarda

ve bana güleceği günü beklemek.

ben okul bahçesindeki ağaca, baş harflerimizi

sen gönlüme sevdanın adını yazmıştın

ben sırama isimlerimizi

sen kalbime ilk aşkı yazmıştın.

senden sonra sana yazdığım şiirlerden

haberin bile yok

ve yağmur yüzüme vuruyor

ve soğuk.

okuldan sonra

her dolma kalem, her lacivert kravat

her beyaz gömlek ve yakalık

ve her 12 aralık

sen gelirsin aklıma

çocukluk işte, belki de ilk AŞK

belki de ilk delilik.

seversin demiştin ya hani bundan sonrada

inan ki o kadar kimseyi sevemedim

ve o iki kelimeyi senden sonra kimseye

ama kimseye söyleyemedim.

belki hiç olmadın benim için

belki de azdın

ama olsun

ben hep sana şiirler yazdım.

ceketimi ve kravatımı saklıyorum hâlâ

birinin üzerinde tebeşir

birinin üzerinde ayran lekesi

ve SENİ SEVİYORUM HÂLÂ

elmayı da, havayı da, suyu da

ve bilmeni istemiyorum hâlâ

sana şiirler yazdığımı

ve bilmeni istemiyorum bütün bunları

çünkü her şey böyleyken güzel

en dokunulmamış,en yaşanmamış

ve ne tadılmamış haliyle.

bir sahilde el ele dolaşılmamış

ve bir kafede çay içilmemiş haliyle

her şey

böyleyken güzel belki de

ama sen gönlüme sevdanın adını yazmıştın

ben aşkına tutulmuş bir deli candım

sen gönlüme sevdanın adını yazdın

ben aşkına tutulmuş seni ararım.

Uğur Arslan Seni Yağmurdan Sonra Seveceğim şiiri:

Şimdi git..

Say ki, seninle içinden sevda geçen bir türkü söylemedik.. Say ki, gece mektuplarını, en güzel aşk şiirlerini beraber ezberlemedik..

Say ki, sevda trenini kaçırdığım durakta bir süre beraber beklemedik..

Sen git..

Ben gelemem bu yürekle..

Ya da kal..

Eylül yağmurlarını bekle..

Seni yağmurdan sonra seveceğim..

Saçlarıma ak düşmemiş halimle..

Sen yaşlardayken..

Onsekizimde, yirmimde..

Seni yağmurdan sonra seveceğim..

Kaldırımların ıslak ve temiz haliyle..

Yaşlı yüzüm delikanlı yüreğimle..

Seni yağmurdan sonra seveceğim..

Aşksız geçen onca yılı yakacağım..

Sevda alevinde kendi ellerimle…

Say ki, seninle sahildeki çardakta hiç dondurma yemedik..

Say ki, oturup konuştuğun yaşlı ve yabancı bir adamdı..

Ve sevdadan hiç söz etmedik..

Say ki, hiç gülmedik..

Aynı şeyleri sevmedik..

Ve yağmurdan sonra beraber yürümedik..

Seni yağmurdan sonra seveceğim..

Kimse bilmeyecek, herkesten gizleyeceğim..

Yağmurdan sonraki toprak kokusu olacak havada..

Seninle gökkuşağının altından geçeceğim..

Seni yağmurdan sonra seveceğim..

Ve seni sevdiğimi kimseye söylemeyeceğim..

Belki bu dünya gözüyle gördüğüm son yağmur olacak..

ıslak kaldırımlarda sırılsıklam yürüyeceğim..

Ben seni yağmurdan sonra seveceğim..

Ve bir gün ölürsem yeşil gözlerinde öleceğim…..

UĞUR ASLAN KİMDİR UĞUR ASLANIN HAYATI (UGUR ASLAN KİMDİR):

3 Aralik 1972 Istanbul’da dünyaya gelen Ugur Arslan, 1978 yılında İstanbul Karagümrük Muallim Naci İlköğretim okuluna başladı. 1982 yilinda burayı bitirdikten sonra Özel Ortadogu Kolejin’de egitimini devam ettirdi. Özel Ortadogu Kolejini bitirdikten sonra İstanbul Teknik Üniversitesi’ne basladı. Buradan mezun olduktan sonra bir fabrikada çalışmaya basladı fakat kısa bir süre sonra ayrılmak zorunda kaldı. Daha sonra Ak Radyoda radyoculuk ve hemen ardından, bir yıl sonra Kanal 7de sunuculuk ve sonrasında program yapımcılıgına basladı. Bir yıl sunuculuk, spikerlik egitimini aldı, ardından da Amerikada New York Film Akademisinde yönetmenlik egitimi aldı.Temmuz 1999’da New York’da ilk kisa filmini çekmeye baslayan sanatçı, bir ay sonra askerlik görevini yapmak üzere Türkiye’ye döndü ve askerligini İzmir Narlidere’de yaptı. Daha çok yazdigi ve seslendirdigi siirleriyle taninan sanatçı Arslan, Deniz Feneri adlı TV programını sunmakta ve Deniz Feneri Sosyal Yardımlasma ve Dayanışma Dernegi’nin Yönetim Kurulu Başkanli’gını yapmaktadır….