Feridun Düzağaç

Feridun Düzağaç

MP3 PLAYERDE DİNLEYEBİLECEGİNİZ FERİDUN DÜZAĞAÇ PARÇALARI:

Feridun Düzağaç – Boş Ders.

Feridun Düzağaç – Buralardan Gitme.

Feridun Düzagac – Aşkın E Hali.

Feridun Düzagac – Dipteyim Sondayım.

Feridun Düzagac – Kara Kara.

Feridun Düzagaç – Lavinia.

Feridun Düzağaç – Düşler Sokağı.

Feridun Düzağaç – Hayat Neden Şekil Yapıyor.

Feridun Düzağaç – Adı Sevda.

Feridun Düzağaç – Ardından.

Feridun Düzağaç – Aşk Çok Uzak.

Feridun Düzağaç – Beni Bırakma.

Feridun Düzağaç – Beni Unutma.

Feridun Düzağaç – Beni Vur.

Feridun Düzağaç – Beyaz.

Feridun Düzağaç – Bir Gün Ölürsem.

Feridun Düzağaç – Buralar Soğuk.

Feridun Düzağaç – Cumartesi.

Feridun Düzağaç – Deli.

Feridun Düzağaç – Depresyondayım.

Feridun Düzağaç – Devrik.

Feridun Düzağaç – Düşler sokağı.

Feridun Düzağaç – Ela.

Feridun Düzağaç – Hayat Neden Şekil Yapıyor.

Feridun Düzağaç – Hazırcevap.

Feridun Düzağaç – Kara Kara.

Feridun Düzağaç – Mütemadiyen Ağlıyorum

Feridun Düzağaç – Nadas.

Feridun Düzağaç – Oysa Ellerin.

Feridun Düzağaç – Rüzgar.

Feridun Düzağaç – Senin Şarkın.

Feridun Düzağaç – Söz Ver.

Feridun Düzağaç – Yalnızlığım Sana Emanet.

Feridun Düzağaç – Yeniköy.

Feridun Düzağaç – Yürüdüm.

Feridun Düzağaç – Yüzün.

Feridun Düzağaç – Özledim.