Kıvırcık Ali

Kıvırcık Ali

Mp3 Playerde Dinleyebileceginiz Kıvırcık Ali Türküleri:

Kıvırcık Ali – Bir Selam Sal.

Kıvırcık Ali – Yanimda Sen Olmayınca.

Kıvırcık Ali – Felek.

Kıvırcık Ali – Çekemiyorum.

Kıvırcık Ali – Şafak Türküsü.

Kıvırcık Ali – Sen Kalbimin Diregisin.

Kıvırcık Ali – Ayrılık.

Kıvırcık Ali – Bak Şu Feleğin İşine.

Kıvırcık Ali – Başındaki Yazmayı.

Kıvırcık Ali – Belalım.

Kıvırcık Ali – Bir Kuş Konmuş.

Kıvırcık Ali – Can Leyli.

Kıvırcık Ali – Can Yoldaşım.

Kıvırcık Ali – Canımın İçi.

Kıvırcık Ali – Cemrem.

Kıvırcık Ali – Diyardan Diyara.

Kıvırcık Ali – El Vurup Yaremi.

Kıvırcık Ali – Geriye Dönün Seneler.

Kıvırcık Ali – Gül Tükendi, Ben Tükendim.

Kıvırcık Ali – Gülüm.

Kıvırcık Ali – Gününe Düstüm.

Kıvırcık Ali – Hepimize Yeter Dünya.

Kıvırcık Ali – Hızır Elaman.

Kıvırcık Ali – Isırgan Otu.

Kıvırcık Ali – Kerbela.

Kıvırcık Ali – Kurban OLdugum.

Kıvırcık Ali – Madem Ki Ben Bir İnsanim.

Kıvırcık Ali – Nerdesin.

Kıvırcık Ali – Seher Yıldızı.

Kıvırcık Ali – Sen Bendesin.

Kıvırcık Ali – Sen Yanma.

Kıvırcık Ali – Sevdiğim.

Kıvırcık Ali – Tel Vurdu.

Kıvırcık Ali – Tutuştu Gönül Çeragım.

Kıvırcık Ali – Türkülerde Sen Olunca.

Kıvırcık Ali – Yanımda Sen Olmayınca.

Kıvırcık Ali – Yaralarım.

Kıvırcık Ali – Yaralı Turnam.

Kıvırcık Ali – Ölüm Seni Arar Oldum.

Kıvırcık Ali – Üçüncü Gurbet.

Kıvırcık Ali ve Oglu – Bir Selam Sal Güneş Doğsun.

Kıvırcık Ali & Arzu – Yaşamdan Ölüme.

Kıvırcık Ali & Arzu – Bak Şu Feleğin İşine.

Kıvırcık Ali & Arzu – Ayrılık.

Kıvırcık Ali & Arzu – Turnalar.

Kıvırcık Ali & Goknur – Ben Varamam.