Kayahan – 365 Gün (Yapabilirim).

Kayahan – Acılanma.

Kayahan – Adresim Aynı Kaderim Aynı.

Kayahan – Allahım Neydi Günahım.

Kayahan – Alınma Ağlıyorsam.

Kayahan – Anla Halimden.

Kayahan – Atın Beni Denizlere.

Kayahan – Aşk Bayrakları.

Kayahan – Ben Anadolu Çoçuğuyum.

Kayahan – Ben’de İnsanım.

Kayahan – Beni Anlamadın’ya.

Kayahan – Beni Azad Et.

Kayahan – Bin Parçayım Hasretinle.

Kayahan – Bir Aşk Hikayesi.

Kayahan – Bir Garip Serçe.

Kayahan – Biricigim.

Kayahan – Bu Gece Sen Daha Güzelsin.

Kayahan – Canım Sıkılıyor Canım.

Kayahan – Devamı var.

Kayahan – E Bebeğim.

Kayahan – Esmer Günler.

Kayahan – Gece Gözlüm.

Kayahan – Geceler.

Kayahan – Gurbette Akşam.

Kayahan – Gömeç.

Kayahan – Gönül Sayfam.

Kayahan – Gözlerinin Hapsindeyim.

Kayahan – Gülüm Ömrüm Ne Kadar.

Kayahan – İstanbul Hatırası.

Kayahan – Kar Taneleri.

Kayahan – Kara Saplantım.

Kayahan – Kayahan Söz Güzelim.

Kayahan – Kaç Kere.

Kayahan – Kağıttan Kayıklar.

Kayahan – Mavilim.

Kayahan – Melankoli.

Kayahan – Minnacık Sevdacık.

Kayahan – Mor Menekşe.

Kayahan – Nasıl Ayrılacağız.

Kayahan – Ne Oldu Can.

Kayahan – Neden Olmasın.

Kayahan – Nini.

Kayahan – Odalarda Işıksızım.

Kayahan – Olsaydım.

Kayahan – Olur mu.

Kayahan – Onsuz Olmuyor.

Kayahan – Sabahlar Uzak.

Kayahan – Sarı Saçlarından Sen Suçlusun.

Kayahan – Sarı Şekerim.

Kayahan – Sen Mühimsin.

Kayahan – Seni Seviyorum.

Kayahan – Seni Versinler Ellere.

Kayahan – Seni Çok Özledim.

Kayahan – Seninle Herşeye Varım Ben.

Kayahan – Sevdaya Mahsus.

Kayahan – Siyah Beyaz.

Kayahan – Ve Melankoli.

Kayahan – Yağmur.

Kayahan – Yemin Ettim.

Kayahan – Yine Bana Hasret Var.

Kayahan – Yine Şişe Bitecek.

Kayahan – Yoksun Sen.

Kayahan – Çılgınım.

Kayahan – Neler Olur Neler.

Kayahan ve ipek Acar – Seninle Herşeye Varım Ben.

Kayahan ve İpek Acar – Geceler.