Bülent Ersoy

Mp3 Playerde Dinleyip Kliplerini İzleyebileceginiz Bülent Ersoy Şarkıları:

Bülent Ersoy – Darılmazmıyım

Bülent Ersoy – Detleri Zevk Edindim

Bülent Ersoy – Doğum Günü

Bülent Ersoy – Dönülmez Akşamın Ufkundayız

Bülent ersoy – Düşkünüm sana

Bülent Ersoy – Fasıl

Bülent Ersoy – Fasıl 2

Bülent Ersoy – Geceler

Bülent Ersoy – Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar

Bülent Ersoy – Hani Bizim Sevdamız

Bülent Ersoy – Hasta Düştüm

Bülent ersoy – Hastayım Yaşıyorum

Bülent Ersoy – Her Mevsim

Bülent Ersoy – Hüzzam

Bülent Ersoy – İmkansız

Bülent Ersoy – İsyan Ederim

Bülent Ersoy – İtirazım Var

Bülent Ersoy – Kapıldım Gidiyorum

Bülent Ersoy – Maazallah

Bülent Ersoy – Mahşeri Yaşıyorum

Bülent Ersoy – Makber

Bülent Ersoy – Sabaha Kadar

Bülent Ersoy – Sefam Olsun

Bülent Ersoy – Sen Gencligimin Katilisin

Bülent Ersoy – Seni Ben Ellerin Olsun

Bülent Ersoy – Senin İçin Ağladım

Bülent Ersoy – Sevda

Bülent Ersoy – Sevmekten Kim Usanır

Bülent Ersoy – Sorma

Bülent Ersoy – Söylemeyin

Bülent ersoy – Unutacağım

Bülent Ersoy – Unutamazsın

Bülent Ersoy – Uyu Demeye Geldim

Bülent Ersoy – Yaktı Beni

Bülent Ersoy – Yemin Ettim

Bülent Ersoy – Yüzünü Göremem

Bülent Ersoy – Zaman Akip Gider

Bülent Ersoy – Çabuk Olalım Aşkım

Bülent Ersoy – Çile Bülbülüm

Bülent Ersoy – Çökertme

Bülent Ersoy – Üzdünüz Beni Yıllar

Bülent Ersoy – Şikayetim Var.