Best Of Kıraç 2012

Kıraç – Best Of Kıraç [2012] Full Albüm Parçaları:

Kıraç – Ahu Gözlüm.

Kıraç – Ayrılmayalım.

Kıraç – Ben Gidersem.

Kıraç – Ben Gidersem Sazım Kalır.

Kıraç – Ben Yolumu Bulurum.

Kıraç – Benim Yolum.

Kıraç – Bir Garip Aşk Bestesi.

Kıraç – Bozkırdaki Ağaç.

Kıraç – Deli Düş.

Kıraç – Dön Artık.

Kıraç – Dönemem.

Kıraç – Endamın Yeter.

Kıraç – Eşeği Saldım Çayıra.

Kıraç – İstanbul Saklasın Bizi.

Kıraç – Karakaş Gözlerin Elmas.

Kıraç – Ne Olur.

Kıraç – Nice Yıllara.

Kıraç – Oysa Bir Umuttu.

Kıraç – Sevgilim.

Kıraç – Sevme.

Kıraç – Uyan Sunam Uyan.

Kıraç – Vazgeçemem.

Kıraç – Ya Seninle Ya Sensiz.

Kıraç – Yoruldum.

Kıraç – Yüce Dağ Başında Yanar Bir Işık.

Kıraç – Yıkık.

Kıraç – Yıllar Sonra.

Kıraç – Zaman.

Kıraç – Dokunmayın Ağlarım.

Kıraç – Turnallar.

Kıraç – Arayan Dostlarım Beni Bulmasın.

Best Of Kıraç (2012) Full Album İndirmek için Tıklayınız

Kıraç Son Albüm Dinle