Pop Müzik Dinle

Pop Dinle

Dinleyebileceğiniz Seçme Türkçe Pop Şarkıları:

Ajda Pekkan – Hadi Gel.

Ajda Pekkan – Yakar Geçerim.

Ajda Pekkan – Yine Tek.

Ajda Pekkan Tarkan – Yakar Geçerim.

Ali Güven – Yolcu

Atiye – Salla.

Ağla – Kıraç.

Aşkın Nur Yengi – Başka Birşey.

Aşkın Nur Yengi – Seni Aldattım (1990)

Aşkın Nur Yengi – Sıramı Bekliyorum.

Davut Güloglu – Kopalım Bari.

Demet Akalın – Bebek.

Demet Akalın – Ben de Özledim.

Deniz Arcak – Bir Mola Ver.

Deniz Seki – Ahmet

Deniz Seki – Bugünlerde

Deniz Seki – Hayallerim Hayal Oldu

Ebru Gündeş – Vazgeçmem.

Emir – Tornistan.

Emre Aydın – Dipteyim Sondayım Depresyondayım.

Eymen – Sildim.

Funda Arar – Anmam Adını.

Funda Arar – Aşkın Bana Değdi Değeli.

Funda Arar – Aşkın Masum Çocukları.

Funda Arar – İkimiz.

Funda Arar – Sen Ve Ben.

Gülben Ergen Mustafa Sandal – Şıkır Şıkır.

Hadise – Aşk Kaç Beden Giyer

Hadise – Evlenmeliyiz.

Hande Yener – Yalanın Batsın.

Hepsi – Aşk Sakızı.

Hepsi – Olmaz Oğlan.

Hepsi – Tempo.

Hepsi – Yalan.

Işın Karaca – Herşeye Rağmen.

İskender Paydaş Kenan Doğulu – Dr.

İskender Paydaş Mustafa Ceceli – Sensiz Olmaz Ki

İskender Paydaş Özgün – Zamansız Şarkılar

Kayahan – 365 Gün.

Kayahan – Neden Olmasın.

Kayahan İpek Acar – Seninle Herşeye Varım Ben

Kenan Doğulu – Güle Güle.

Kenan Doğulu – Yazmışsa Bozmak Olmaz.

Kıraç – Dön Artık.

Kıraç – Kara Kaş Gözlerin Elmas

Kıraç – Nice Yıllara.

Kıraç – Oysa Bir Umuttu.

Kıraç – Sevgilim.

Master Sezer – Yalanmış.

Melis Sökmen – Özlediğim.

Meyra – O sensin.

Murat Boz – Kalamam Arkadaş.

Murat Boz – Para yok.

Murat Boz – Püf.

Mustafa Ceceli – Gel de Sen Konuş.

Mustafa Ceceli – Gidersen.

Mustafa Ceceli – Sensiz Olmazki.

Ne Olur – Kıraç.

Nez – Depresif Kukla.

Nez – Her Şey Boş.

Nez – Oldu mu.

Nil – Kek.

Oya Bora – Ara beni .

Ozan Dogulu Tarkan – Pare Pare

Salim – Alo.

Selim Gülgören – Cennet.

Serdar Ortac – Sor.

Sertab Erener – İstanbul.

Sertap Erener – Hani kimi Zaman.

Sezen Aksu – Ah Felek Yordun Beni.

Sezen Aksu – Aşka Şükredelim.

Sezen Aksu – Gidiyorum.

Sibel Can Tarkan – Çanta da Keklik.

Sıla – Boş.

Sıla – Bundan Sonra.

Tarkan – Acımayacak Klip.

Tarkan – Adımı Kalbine Yaz.

Tarkan – Gün Gibi.

Tarkan Nazan Öncel – Hay Hay.

Teoman – Paramparca

Tuğçe San – Bile Bile Sevdim

Tuğçe San – Neredesin

Yalın – Günaydın.

Yalın – Keşke.

Yaşar – Aldanırım.

Yeşim Ercetin – Cicim Ayları

Yonca Evcimik – Kendine Gel.

Yıldız Tilbe – Çal Oyna.

Ziynet Sali – Bize Yeter.